ניתן לפנות אלינו באמצעות

 

 

 

 בית הספר הוא ייחודי על אזורי אנתרופוסופי.

רוח בית ספר מוכוונת לדרך חינוכית הבונה ביטחון עצמי, חברתי ותקשורתי אצל התלמיד ליצירת בוגרים עצמאיים, סקרניים, ויצירתיים. בשאיפה לפתח בני אדם חופשיים, היכולים מתוך עצמם להעניק כיוון ומשמעות לחייהם ובעלי חוסן לקבל החלטות הנוגעות לחייהם.

למידה דרך התנסות, מחקר, מעורבות, ועבודה מעשית כאשר הטבע והרוח הם חלק בלתי נפרד.  רוח בית הספר מכוונת להעניק שמחה וחדוות יצירה שיטעו בלב התלמידים את הדחף, הכמיהה והסקרנות להכיר את העולם סביב על מגוון גילוייו, וכן את האמונה בכוחם לפעול, ליצור ,לעצב את עולמם ולהיות שותפים ומעורבים בעיצוב העולם סביבם. להיות בעולם מתוך כבוד ופליאה.  

בית הספר מחנך לפיתוח ההקשבה לעצמי ולאחר, פיתוח ההתבוננות בעולם, התערות ועשייה חברתית כדרך להתחנכות אישית. תלמידים בעלי פתיחות וקבלת האחר, בעלי גמישות מחשבתית. שאיפה ליצירת אווירה רצינית ומחויבות של התלמידים והצוות החינוכי לתהליך הלימודי, לטיפוח מוסר, יכולת הקשבה, סובלנות, לקיחה וקבלת אחריות ועזרה לזולת. חינוך הנותן כבוד לנפש ולגוף. טיפוח אהבת הארץ, טיולים רגליים ברחבי הארץ בהתאמה לגיל ולתקופות. איזון והפריה הדדית בין טיפוח חשיבה מדעית, התנסות אמנותית, פעילות והתאמנות חברתית-קהילתית ועבודת כפיים.

פיתוח קשר מעמיק ומשמעותי מורה-תלמיד, הורה-מורה ועבודה משותפת לטובת הילד. טיפוח תחושת השייכות, והמוגנות אצל התלמיד. כינוסים, אירועים, טיולים  ומפגשים הממלאים את התלמידים והצוות במשמעות, שייכות ויראת כבוד. עבודה והתפתחות פנימית ופדגוגית של הצוות, ונשיאה משותפת של בית הספר. נשיאת ערכים של כבוד אדם, דאגה לזולת, סובלנות, הקשבה ואמפתיה לסביבה, אכפתיות לכדוה"א.

רינה שטרום
מנהלת בית הספר